Teh Hijau dan Kesihatan Pergi Tangan di Tangan

Teh Hijau dan Kesihatan Pergi Tangan di Tangan

Teh hijau dan kesihatan seiring kerana jumlah polifenol yang terdapat dalam Camellia sinensis, kilang teh. Salah satu manfaat seperti itu, ia adalah perlindungan bahawa ia memberikan kepada kulit dalam mencegah pertumbuhan melanomas dari selaran matahari.

Ia juga dikenali untuk menjadi bantuan yang baik apabila anda ingin menurunkan berat badan beberapa. Ia dapat membantu anda dalam matlamat anda sekali lagi oleh polifenol, epigallocatechin-3-gallate, atau kurang daripada sesuap, EGCG. Ini polifenol tertentu banyak terdapat dalam teh hijau dan meningkatkan kalori dan lemak metabolisme badan. Pada asasnya, ia bermakna ia membantu untuk membakar lebih banyak kalori dan lemak.

Terdapat banyak fakta-fakta menarik tentang teh hijau yang penyelidik baru-baru ini telah mencari dan itu adalah keupayaan untuk membunuh sel-sel kanser dan melindungi anda daripada beberapa jenis kanser. Sebagai contoh ia menawarkan perlindungan 50% daripada kanser perut dan perlindungan 6% daripada kanser esophageal.

Oleh itu, ia adalah mudah untuk melihat sejauh mana teh hijau dan kesihatan pergi bersama-sama. Walaupun begitu ia tidak bermakna bahawa ia adalah baik untuk minum banyak kerana ini sudah tentu tidak berlaku.

Cara yang saya memastikan saya mendapat kuota harian saya polifenol EGCG adalah dengan mengambil kafein ekstrak teh hijau sebagai sebahagian daripada suplemen multi pemakanan yang mempunyai lebih 70 kehidupan memberi bahan-bahan tumbuhan sepecialized. Bekerja bersama-sama dengan cara yang sinergi tambahan ini adalah tidak kurang daripada yang menakjubkan untuk perisai perlindungan yang besar terhadap sebarang kejadian penyakit penuaan.

Beberapa bahan-bahan lain dalam makanan tambahan saya termasuk resveratrol, yang mempunyai beratus-ratus manfaat daripada kanser dan penyakit jantung, biloba Ginko yang melindungi otak dan lain-lain lagi. Ia benar-benar memberi anda kesihatan yang besar.

Jadi, jika anda ingin mengalami bagaimana teh hijau dan kesihatan pergi bersama-sama atau anda ingin maklumat lanjut mengenai hidup gaya hidup yang sihat kemudian melawat laman web saya www.total-supplements.info hari ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar