Dedaun Zaitun Extract Maklumat Tempat untuk Menggunakan Sebagai penggalak sistem imun yang berkesan

Dedaun Zaitun Extract Maklumat Tempat untuk Menggunakan Sebagai penggalak sistem imun yang berkesan

Di Amerika Syarikat, ia boleh menjadi sukar untuk mencari maklumat zaitun ekstrak daun. Walaupun internet menawarkan maklumat terhad. Ini bukan salah satu daripada ekstrak yang paling popular dan juga boleh menjadi sukar untuk mencari di kedai-kedai. Sebagai saintis terus menilai, faedah mungkin akan berkembang.

Soalan pertama yang kebanyakan orang adalah, "Apa yang ia baik untuk?" Ia mungkin salah satu ubat pertama manusia, tetapi hanya di kawasan Mediterranean pantai, di mana pokok itu adalah asli. Manusia awal terpaksa menggunakan herba dan tumbuh-tumbuhan yang mudah didapati kepadanya. Manusia moden mempunyai akses kepada tumbuh-tumbuhan dari seluruh dunia.

Penyelidikan moden telah menunjukkan bahawa sebatian daun mempunyai anti-bakteria, anti-virus, anti-kulat, anti-radang, anti-oksida dan mungkin aktiviti anti-kanser. Ia sedang dikaji untuk digunakan potensinya sebagai pencegahan kanser. Pada masa ini, ia adalah yang paling biasanya disyorkan sebagai sistem booster imun; untuk mengurangkan bilangan atau selsema atau pepijat lain yang anda turun dengan setiap tahun.

Lain-lain daun zaitun maklumat ekstrak yang anda mungkin berminat untuk mempunyai kaitan dengan tekanan darah, kolesterol dan gula darah peringkat. Para penyelidik telah menunjukkan bahawa sesetengah daripada ekstrak boleh digunakan untuk merawat hipertensi sempadan. Ini boleh menjadi sangat bermanfaat bagi orang-orang yang perlu untuk mengekalkan tekanan darah mereka di bawah kawalan, tetapi lebih suka untuk mengelakkan kesan sampingan negatif yang mengiringi ubat-ubatan preskripsi.

Kolesterol tinggi adalah masalah biasa, terutamanya di Amerika Syarikat. Biasanya, terdapat ketidakseimbangan dalam LDL, tahap HDL. LDL adalah kolesterol "jahat". HDL membawa ia jauh. Cabutan daripada daun zaitun yang telah ditunjukkan untuk tahap LDL yang lebih rendah. Teh hijau bermanfaat untuk tujuan itu juga.

Pesakit kencing manis Borderline mungkin berminat untuk zaitun maklumat ekstrak daun mengenai mengurangkan gula dalam darah. Tumbuh-tumbuhan lain juga bermanfaat untuk tujuan ini, termasuk, sekali lagi, teh hijau.

Ekstrak teh hijau adalah salah satu makanan tambahan yang paling popular di pasaran. Ia memberi manfaat bagi orang-orang yang perlu untuk mengurangkan berat badan, mempunyai tahap tenaga yang rendah dan kesukaran menumpukan perhatian. Ia boleh membantu mencegah prostat dan kanser payudara dan membantu menjaga kesihatan kardiovaskular.

Bagi aktiviti anti-kanser, salah satu tumbuhan yang paling menarik ekstrak ialah curcumin, dari kunyit. Ia telah terbukti untuk membunuh sel-sel kanser, tanpa merosakkan tisu yang sihat. Penyelidikan tentang ini masih dalam peringkat awal. Tetapi, potensi untuk merawat pelbagai jenis kanser dengan curcumin sedang disiasat.

Ramai orang mencari maklumat ekstrak daun zaitun mengenai ketoksikan atau kesan sampingan negatif. Satu-satunya kebimbangan akan bagi seseorang yang mempunyai tekanan darah rendah yang tidak normal atau gula darah. Pada dos yang tinggi, ia boleh menyebabkan masalah yang serius.

Ekstrak lain menurunkan glukosa darah, tetapi tidak menyumbang kepada hipoglisemia. Dalam erti kata lain, mereka berhenti kerja jika perkara-perkara yang seimbang. Tetapi, ekstrak ini belum dinilai sepenuhnya. Jadi, maklumat ekstrak daun zaitun semasa menasihati orang ramai dengan hipoglisemia untuk digunakan dengan berhati-hati. Satu tambahan yang baik yang mengandungi 50mg ekstrak tidak akan menyebabkan masalah. Kurang adalah lebih baik, dalam hal ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar