Bagaimana untuk menghilangkan Buasir Menggunakan Pemulihan Asli

Bagaimana untuk menghilangkan Buasir Menggunakan Pemulihan Asli

Malangnya ramai orang mengalami buasir, aka buasir. Ini adalah satu pengalaman yang sangat menyakitkan bagi banyak dan juga boleh menjadi mahal untuk merawat dengan bantuan doktor.

Ia adalah satu mitos bahawa remedi rumah tidak memenuhi standard kualiti preskripsi atau ke atas barangan kaunter. Percaya atau tidak terdapat kaedah mudah yang boleh digunakan untuk menyembuhkan diri sendiri dari keadaan ini perubatan menyakitkan.

Apakah ubat-ubatan untuk penyakit ini dipanggil buasir?

* Mempunyai berendam di dalam tab mandi dengan air suam beberapa kali sehari untuk beberapa minit pada satu masa akan membantu.

* Memohon hazel sihir kepada buasir dan sapu selama beberapa minit dengan memampatkan kapas.

* Pastikan kawasan yang dikenakan bersih dan berhati-hati untuk tidak mengganggu kawasan itu. Menepuk kawasan itu dengan kertas tandas selepas melegakan diri adalah disyorkan dan bukannya mengelap.

* Air adalah penawar ajaib untuk pelbagai isu. Minum air bersama-sama dengan cecair lain akan membantu untuk meringankan ketidakselesaan membuang najis apabila buasir yang hadir.

* Gunakan pek ais pada buasir sementara akan memberhentikan kesakitan. Pastikan untuk membalut pek ais dalam kain supaya kulit boleh bertolak ansur sejuk dengan selamat.

* Percaya atau tidak perkara asas seperti jeli petroleum akan membantu untuk meringankan ketidakselesaan buasir dan mungkin menghapuskan gangguan.

Rawatan buasir tidak memerlukan pembedahan jika kaedah mudah digabungkan untuk mengawal isu ini dari keselesaan rumah anda sendiri. Pembedahan bermaksud menambah ke sakit yang sedang dijalankan, proses pemulihan masih melibatkan kesakitan. Menyelamatkan diri dari perbelanjaan pembedahan dan cuba semula jadi, kaedah mudah dari keselesaan rumah anda. Kebanyakan ubat bekerja dalam mengikuti 48 jam.

Perlu diingat bahawa semua kejadian tidak akan dapat diselesaikan secara semula jadi tetapi kebanyakan akan. Seperti yang semua orang adalah kesihatan yang berbeza bijak, pembedahan mungkin diperlukan untuk sesetengah individu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar