Meningkatkan deria dan Shore Up Badan oleh Penyembuhan Tenaga

Meningkatkan deria dan Shore Up Badan oleh Penyembuhan Tenaga

Apabila orang bercakap tentang penyembuhan tenaga, mereka bercakap tentang menggunakan tenaga rohani untuk membantu proses penyembuhan. Jika anda pernah berdoa untuk seseorang, atau cuba untuk "berehat" seorang yang berasa habis, maka anda sudah mempunyai beberapa pengalaman. Banyak cara yang berbeza telah dibangunkan untuk mendapatkan hasil yang terbaik, dan kami akan meneroka beberapa tempat dalam artikel ini.

Amalan penyembuhan cara ini kembali alaf. Anda mendapati rekod yang orang telah menggunakan tenaga kerja untuk sembuh, kedua-dua di Timur dan di Barat. Baru-baru ini, orang telah cuba untuk menambah struktur untuk mendapatkan pemahaman yang moden pada proses yang sama. Seperti yang semua sungai membawa kepada lautan, begitu juga cara yang berbeza menghasilkan keputusan yang sama.

Jika anda membaca ini, maka anda sedar bahawa kita adalah lebih daripada satu badan fizikal. Ia adalah penting untuk memastikan bahawa dalam fikiran. Kami adalah tenaga yang sedang menunggang di dalam badan kita, tetapi ia bukan kita. Cara-cara penyembuhan penggunaan tenaga untuk membawa keamanan kepada badan, tetapi mereka juga bekerja secara langsung dengan kami untuk menenangkan roh kita.

Setiap orang akan tertarik kepada salah satu gaya banyak penyembuhan tenaga. Setiap orang akan membawa sesuatu yang unik kepada pemahaman bagaimana tenaga itu semua kerja-kerja, turun naik setiap sistem. Perkara penting yang perlu diingat adalah bahawa walaupun setiap kaedah adalah unik, mereka semua tiba di destinasi yang sama.

Daripada pelbagai bentuk penyembuhan, kita akan memberi tumpuan kepada EFT, Reiki, dan penyembuhan Pranic buat masa ini.

* Reiki di tengah-tengahnya adalah tangan-on, kedua-dua dalam pengajaran dan dalam amalan, walaupun jarak Reiki dilakukan oleh pengamal yang lebih maju.

* EFT - Teknik Kebebasan Emosi - berasal dari akupunktur. Ia menggunakan satu siri paip cahaya pada muka dan badan untuk mengembalikan keseimbangan.

* Bernafas dalam kehidupan alam semesta dan membiarkan ia menyembuhkan anda adalah asas penyembuhan Pranic.

Jika anda berminat dalam penyembuhan tenaga, nasihat saya adalah untuk memulakan dengan duduk diam-diam dan memberikan tumpuan kepada badan anda. Perhatikan bagaimana pakaian anda rasa pada kulit anda. Bunyi di udara, suhu, berat pada tangan atau wajah anda. Segala-galanya. Lebih banyak anda dapat mengenali perihal tersirat, lebih baik anda berada.

Daripada tiga tenaga penyembuhan gaya yang disenaraikan di atas, saya cadangkan EFT untuk pemula. Tidak begitu rumit, dan cukup mesra untuk belajar. Ia juga berguna dalam banyak keadaan. Reiki adalah satu yang saya gunakan yang paling, tetapi mencari seorang guru boleh menjadi sakit. Saya cadangkan semua orang mempelajari asas-asas penyembuhan prana sebagai pergerakan tenaga akan memberi manfaat kepada anda tidak kira apa yang kamu lakukan.

Setiap seorang daripada kita mempunyai kehendak kita sendiri. Saya tertarik dengan kukuh kepada Reiki, di mana anda boleh diambil ke arah EFT, teknik lain, atau mahu belajar mereka semua, kerana saya. Apa yang penting ialah untuk mengekalkan fokus anda kepada apa yang anda rasa. Percayalah ia. Lebih banyak anda membenarkan diri anda untuk merasa, lebih baik gerak hati anda dan keupayaan penyembuhan akan.

Tidak ada kekurangan kawasan untuk meneroka ketika datang untuk penyembuhan tenaga. Apa yang anda lihat di sini adalah hanya penurunan dalam baldi, dan setiap jalan mempunyai banyak untuk mengajar. Dengan memilih kaedah untuk mengkaji dan membangunkan kesedaran dan kemahiran anda dalam tenaga yang bergerak, anda boleh mendapat manfaat bukan sahaja mereka yang anda sembuh, tetapi diri anda juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar