Pendekatan Asli untuk ADHD Rawatan Kanak-kanak

Pendekatan Asli untuk ADHD Rawatan Kanak-kanak

Rawatan kanak-kanak ADHD telah tradisinya memberi tumpuan kepada penggunaan ubat-ubatan preskripsi, tetapi sesetengah kanak-kanak tidak boleh bertolak ansur dengan kesan-kesan sampingan ubat-ubatan dan ibu bapa mempunyai kebimbangan yang sah mengenai penggunaan jangka pendek dan panjang. Dalam artikel ini, kita akan meneroka bagaimana anda, seperti nombor ibu bapa semakin meningkat di seluruh dunia, boleh merawat gejala anak anda secara semula jadi dan berkesan.

ADHD kanak-kanak dan Ubat Preskripsi

Sebelum anda mempelajari tentang alternatif semula jadi dan mengapa mereka adalah selamat dan berkesan, mari kita meneroka Kelemahan ubat ADHD. Ubat yang boleh didapati adalah perangsang dan bukan perangsang.

Perkara pertama yang anda perlu tahu tentang ubat-ubatan adalah bahawa semua ubat-ubatan mempunyai kesan sampingan. Sesetengah kanak-kanak mampu untuk bertolak ansur dengan kesan sampingan yang lebih baik daripada yang lain. Antara kesan sampingan yang paling biasa dibincangkan untuk seorang kanak-kanak ADHD adalah isu-isu perut, hilang selera makan, tidak dapat tidur (selepas semua, kebanyakan ubat-ubatan ini adalah perangsang), kegelisahan, hasutan, masalah jantung dan juga psikosis. Apabila anda berfikir tentang perkembangan kanak-kanak, anda sedar bahawa kesan-kesan sampingan boleh mengganggu pertumbuhan yang sihat dan sesetengah kes kesan sampingan mewujudkan gejala yang sama ubat yang sepatutnya untuk menetapkan.

Kedua, kebanyakan ibu bapa tidak menyedari hal ini, tetapi ubat tidak menyembuhkan ADHD kanak-kanak. Dadah hanya menyekat gejala dan berbuat demikian buat sementara waktu. Jika anak anda berhenti mengambil ubat, tanda-tanda akan kembali.

Ketiga, kesan-kesan jangka panjang ubat-ubatan pada ADHD pertumbuhan dan perkembangan kanak-kanak yang belum diketahui. Terdapat juga kebimbangan bahawa penggunaan ubat-ubatan ini boleh menjadi ketagihan atau membawa kepada ketagihan ubat-ubatan lain semasa remaja dan dewasa.

ADHD kanak-kanak dan Pemulihan Asli

Ramai ibu bapa tidak sedar bahawa ubat semula jadi boleh hanya sebagai berkesan, jika tidak lebih, sekurang-merawat seorang kanak-kanak ADHD. Pertama sekali, ubat-ubatan ini semula jadi yang dirumus khas untuk merawat Attention Deficit. Satu tambahan yang baik mengandungi bahan-bahan yang terbukti secara klinikal untuk menyekat gejala seperti hiperaktif, ketidakupayaan untuk memberi tumpuan, ledakan, pencerobohan dan kegelisahan.

Lebih baik lagi, ubat-ubatan ini sebenarnya menyembuhkan ADHD kanak-kanak dari masa ke masa kerana mereka menyediakan otak dengan nutrien yang diperlukan untuk memulihkan fungsi yang betul. Ubat semula jadi tidak mempunyai kesan sampingan, tiada interaksi dadah (anda boleh menggunakannya dengan selamat dengan mana-mana ubat-ubatan lain anak anda mungkin mengambil) dan tidak ada kebimbangan ketagihan.

Mencari penawar semulajadi yang mengandungi bahan-bahan seperti Verta alb, hyoscyamus dan arsen IOD dalam formulasi yang telah dibangunkan oleh seorang ahli farmasi dan diluluskan oleh FDA.

Di samping memberi anak anda ubat homeopati, anda akan ingin memastikan anak anda makan diet yang semula jadi dengan banyak sayur-sayuran segar dan buah-buahan, daging tanpa lemak, biji dan kacang dan minyak sihat. Ia juga membantu memastikan anak anda minum air yang banyak dan mendapat senaman yang kerap.

Jika anda mengikuti cadangan yang sihat untuk anak ADHD, gejala anak anda akan berkurangan dan otaknya akan mula sembuh. Keuntungan tambahan adalah bahawa akan teruja bahawa anda mengambil masa untuk melakukan penyelidikan anda dan memberi anak anda yang terbaik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar