Lima Pemulihan Untuk Gall Stones - Flush yang Pundi hempedu Dengan ini Tips

Lima Pemulihan Untuk Gall Stones - Flush yang Pundi hempedu Dengan ini Tips

Terdapat beribu-ribu orang yang dijadualkan untuk pembedahan pundi hempedu tetapi menghabiskan jam pada pencarian internet untuk 'batu ubat hempedu. Dan saya tidak menyalahkan anda kerana ingin membatalkan pembedahan dijadualkan. Gall pembedahan pundi kencing boleh kos mana-mana dari $ 10,000 kepada $ 20,000. Belum lagi bahawa anda akan kehilangan organ. Kebanyakan doktor tidak menyebutkan ini!

Malangnya, pembedahan pundi hempedu adalah penyelesaian muktamad kepada masalah sementara. Dalam perubatan barat, pembedahan pundi hempedu telah menjadi salah satu pembedahan yang paling biasa. Ini adalah ironis memandangkan batu hempedu yang paling boleh dibuang secara semula jadi menggunakan diet, herba, dan makanan tambahan.

Pada akhir artikel ini, anda akan belajar bagaimana untuk mengepam pundi hempedu anda dengan tips ini.

Mengapa Anda Sekiranya Pastikan Organ anda

Jika kamu melihat ke atas organ di dalam kamus, anda akan mendapati bahawa organ adalah pengumpulan tisu dengan tugas tertentu kepada badan. Dalam kes pundi hempedu anda, ia menyimpan dan merembeskan hempedu untuk memecahkan lemak selain ditelan. Tetapi adakah anda memerlukannya? Saya berpendapat, ya!

Jika 'komplikasi pembedahan pundi hempedu' anda Google, anda akan mendapati lebih 300,000 laman web yang berkaitan muncul. Mengapa? Oleh kerana komplikasi pembedahan boleh berkisar dari episod panjang cirit-birit, loya, muntah-muntah dan juga kanser.

Fakta! Dalam kajian membujur, orang-orang yang dikeluarkan pundi hempedu mereka lebih mudah terdedah kepada usus dan usus besar.

Berikut adalah beberapa tips yang anda mungkin mahu mencuba sebelum pembedahan.

Pemulihan Batu Gall Tips

1. Flushing anda pundi hempedu sinonim dengan curahan batu karang. Oleh itu, anda boleh mulakan dengan minum air yang banyak. Anda perlu minum sekurang-kurangnya 2 cawan air bagi setiap 2 jam anda terjaga. Ini bermakna anda perlu minum kira-kira 16 cawan air sehari manakala merawat batu hempedu.

2. Diet anda juga penting. Anda boleh mengepam toksin, kolesterol dan batu hempedu dengan diet yang sihat. Cuba makan air larut serat (buah-buahan dan sayur-sayuran) jika anda mengalami batu. Satu peraturan baik ibu jari adalah 5-7 hidangan sehari.

3. Ia telah mendapati bahawa sayur-sayuran dengan klorofil telah amat popular dalam pelbagai rawatan batu hempedu alternatif. Dengan itu berkata, cuba makan asparagus, rumput gandum, pasli (segar) dan alfalfa.

4. Mencegah batu karang dan merawat batu hempedu tangan berjalan-jalan di tangan. Oleh itu, anda harus mengelakkan makanan yang berkolesterol tinggi seperti produk haiwan, telur, susu, kacang, kacang, dan lain-lain kerana batu-batu yang kebanyakannya terdiri daripada kolesterol, ia adalah penting untuk ingat tip ini.

5. Akhir sekali, cuba ubat batu hempedu sebelum pembedahan. Jika anda mengeluarkan pundi hempedu anda, anda tidak boleh mengembalikan pembedahan. Oleh itu, doktor kesihatan semulajadi menggesa pesakit mereka untuk mencuba pundi hempedu siram sebelum pembedahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar