Gall Bladder Stones Remedy - Bagaimana untuk Simpan Pundi hempedu Anda Dengan Menukar Diet Anda

Gall Bladder Stones Remedy - Bagaimana untuk Simpan Pundi hempedu Anda Dengan Menukar Diet Anda

Jika anda sedang mencari untuk hempedu batu karang membetulkan diet, anda telah menemui tempat yang betul! Pada akhir artikel ini, anda akan tahu apa yang anda perlu lakukan untuk lulus tanpa rasa sakit batu karang anda. Malangnya, anda mungkin pernah mendengar berita bahawa anda perlukan untuk pundi hempedu anda dikeluarkan untuk merawat batu anda.

Ini tidak boleh lebih jauh dari kebenaran! Beribu-ribu pesakit batu karang secara semula jadi akan lulus batu karang pada tahun ini dengan diet batu hempedu rokok. Malangnya, kebanyakan doktor dan pertubuhan perubatan tidak mencadangkan rawatan alternatif. Ini adalah kemungkinan besar kerana berbilion-bilion dolar yang dibelanjakan oleh pesakit batu hempedu setiap tahun.

Fakta! Pembedahan pundi hempedu adalah salah satu pembedahan yang paling biasa di Amerika. Ia melaporkan bahawa lebih 500,000 hempedu pundi-pundi telah dikeluarkan di Amerika sahaja.

Jika anda mahu menyimpan organ anda (pundi hempedu), di sini adalah beberapa cara batu hempedu mudah anda harus cuba.

A Stones Gall Bladder Mudah Remedy

Curahan batu karang hempedu anda boleh menjadi semudah siram serat yang tinggi! Biar saya jelaskan.

1. Anda perlu memulakan rawatan alternatif batu hempedu anda dengan minum air yang banyak. Kira-kira 80% daripada orang yang mengalami dehidrasi dan tidak mengetahuinya. Dengan minum kopi, soda, jus, alkohol pundi hempedu anda tidak pernah menang. Anda perlu minum air yang banyak untuk merawat dan mencegah batu karang. Cuba untuk minum sekurang-kurangnya 16 auns air bagi setiap 2 jam anda terjaga.

2. Anda juga perlu menyimpan pundi hempedu anda membilas dengan memakan banyak serat. Air serat larut adalah yang terbaik untuk merawat batu karang kolesterol berasaskan. Fiber akan kolesterol secara semula jadi flush untuk mencegah batu karang tetapi juga akan membantu membubarkan batu karang dengan asid. Cuba untuk makan sekurang-kurangnya 5-7 hidangan buah-buahan segar setiap hari.

3. Vitamin terapi telah sangat popular di banyak negara dalam dekad yang lalu. Ia tidak hairanlah bahawa vitamin C telah dinamakan vitamin 'keajaiban'. Vitamin C, juga dikenali sebagai asid askorbik, telah ditunjukkan untuk menukar kolesterol ke hempedu. Oleh itu, membantu mencegah dan mungkin membubarkan batu karang berdasarkan kolesterol.

4. Anda juga boleh makan sayur-sayuran dengan kiraan klorofil yang tinggi. Klorofil dikatakan untuk membantu mengepam pundi hempedu dengan cepat. Cuba mencari makanan seperti wheatgrass, parsli, dan asparagus. Makan kerap semasa serangan.

5. Akhir sekali, anda juga harus cuba untuk menjalani kehidupan yang sihat tabiat makan dan pilihan kesihatan. Sebagai contoh, makan menggemukkan tinggi dan makanan kolesterol tinggi hanya boleh memburukkan lagi keadaan. (Menjauhkan diri daripada makanan segera, daging merah dan produk haiwan.) Menjaga kolesterol membilas adalah perkara yang paling penting yang anda boleh lakukan dan terdapat pelbagai cara untuk melakukan ini! Teruskan untuk mendidik diri sendiri.

Pas Batu karang Anda dengan Esok!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar